۱۳۹۴ بهمن ۱۰, شنبه

عجبا!



عجبا که در این روزها فریاد آزادی و خونخواهی از ظالمین، از دهان چه کسانی بیرون می آید !





اينهايى كه عكسهاى شهداى راه آزادى را در راه غرض ورزى سياسى خود بالا ميبرند و مظلوم نمايى بيخود ميكنند را بشناسيد و ببينيد و بدانید كه براى اثبات دروغین خود به عالميان، دست به چه كارهايى كه نزده و نميزنند.
اينها يادشان رفته! يادشان رفته كه خودشان روزگارى بخشى از همان توده ى فاشيست غربتى و بي سوادى بوده اند كه با قلاده ى دين سوار بر جامعه و مردم شدند و حالا به قدرى به پى سى خورده اند كه با اندك اميدى پابه پاى جمهورى اسلامى به مصادره ى شهدا و خونهای هموطنانشان ميپردازند و خودشان و فلاكتشان را اینطور به رخ جهانيان ميكشند و فريادش ميزنند.
اگر انقلاب اسلامى مسير درستش را ميپيمود، الان اين جمع و بالادستان و سازمان كثيفشان در خط مقدم اين كثافت كاريها و جنايات و البته بخش قابل ملاحظه اى از همان زامبى هاى چلغوز مسلمان ميبودند!
سازمان مجاهدين خلق بارها امتحانش را در تاريخ پس داده و متاسفانه يا خوشبختانه هيچگاه از نظر هيچ جبهه و توده اى از آحاد مردم نمره ى قبولى نگرفته!  نميدانم عامه ى مردم ايران به چه زبانى بگويند كه شما و دلسوزیهای دروغینتان را نميخواهند؟!
 ناگفته نماند که بیشک در دو قطبى جمهورى اسلامى و سازمان كثيف رجوى ها، جمهورى اسلامى را انتخاب خواهم كرد.
پ.ن: رفاقت ما جدای از عقاید ماست. رفقای مجاهدم را دوست دارم. دوستان عزیزم به خودشان نگیرند. برخی از دوستان مجاهد اگر نبودند شاید من الان در زندان بودم. ممنونم اما این دلیلی نمیشود برای خود سانسوری!
پ.ن2: منظور بنده از سازمان مجاهدین صرفا سازمان رجوی هاست و نه فراتر از آن !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر